Trussardi most már a Hotellátónál is!
Már Magyarországon is elérhető a Trussardi szállodai kozemtikumcsalád!
A Trussardi divatházat Dante Trussardi alapította 1911-ben az olaszországi Bergamóban. A márka kezdetben elsősorban bőrkesztyűk gyártására koncentrált, ma már teljes értékű luxus férfi és női kollekciót kínál, melyből nem hiányzik az olasz könnyedség és elegancia sem. A Trussardi márka hosszú évtizedek óta a minőség és az olasz elegancia szinonimája, most pedig ikonikus státusza átterjedt a szállodák világára is, hogy a vendégek teljes luxus élményben részesülhessenek.
Ismerd meg a Trussardi hotel termékcsaládot, ahol az elegancia találkozik a fenntarthatósággal!
A márka esszenciáját tükröző dizájn minimalista grafikával és visszafogott színekkel hódít, míg egy különleges illat teszi az egészet teljessé. Ez az illat a meleg, puha és selymes pézsma jegyére épül, amelyet férfi és női parfümökben egyaránt kedvelnek. Az illatkompozíció a pézsma jellegzetes vonzerejét a friss citrusok, a bájos írisz és jázmin, valamint a meleg cédrusfa és pézsma alapjegyekkel ötvözi, így teremtve meg a kollekció egyedi illatvilágát.
A kollekcióban található tusfürdő, sampon, balzsam és testápoló 30 ml-es cukornádból és 100% újrahasznosított műanyag palackokból készülő tubusokban kaphatók. A termékcsaládot egy 20 g-os gravírozott fehér szappan egészíti ki.
A kínálat tartalmazza még a 400 ml-es Ghost adagolót tusfürdőhöz, samponhoz, balzsamhoz, testápolóhoz, haj- és testzseléhez, folyékony szappanhoz, illetve a Trussardi tusfürdőt, sampont, balzsamot, testápolót, haj- és testzselét és folyékony szappant is 400 ml-es Ecofill tasakokban.
Az új Trussardi kollekció korszerű designt kapott, melyet semleges árnyalatok és minimalista grafikák jellemeznek.
A Groupe GM elnöke, Laurent Marchand, így nyilatkozott: „Nagyon örülünk, hogy egy olyan ikonikus életmódmárkával és divatmárkával dolgozhatunk együtt, mint a Trussardi, annak érdekében, hogy ügyfeleinknek még több környezetbarát kiegészítőt kínáljunk, miközben megfelelünk azoknak a luxusnak és minőségi szintnek, amit a Groupe GM-től várnak. A Trussardi víziójához hasonlóan mi, a Groupe GM, állandóan törekszünk a kreativitásra, a minőségre és az innovációra. Ez a kollekció mélyen tükrözi a mi alapvető értékeinket, és lehetővé teszi a szállodáknak világszerte, hogy vendégeiket szakértelemmel illatosított kiegészítőkkel kényeztessék.”