Általános Szerződési Feltételek
Megrendelés előtt kérjük, olvassa el az alábbi Szerződési Feltételeket:
Szállítási feltételek
Kérésére ingyenes katalógust biztosítunk Önnek, továbbá érdeklődés esetén ellátjuk Önt termékmintával, így Ön már vásárlás előtt meggyőződhet a választott termékeknek – az Ön számára hasznos – funkcióiról és jó minőségéről. Az Ön által megrendelt árut nettó 300 EUR értékhatártól Budapest területén ingyenesen kiszállítjuk; egyéb esetben a megrendelt áru budapesti telephelyünkön vehető át vagy – méretétől és súlyától függően -, postai utánvéttel és/vagy futárszolgálattal továbbítjuk azt az Ön részére. Bontott kartonok esetében csomagbontási költséget számolunk fel, melynek díja nettó 2,5 EUR tételenként.
Szállítási határidők
A megrendelt termékek szállítási határideje a mindenkori raktárkészlet függvénye. A raktáron nem lévő termékek esetében 14-30 naptári nap, melyet természetesen módosíthat emblémázási szolgáltatásunk igénybevétele. Egyedi gyártású termék/termékek esetén a szállítási határidőt megrendeléskor tudjuk megadni. Amennyiben a szállítást 24 órán belül kéri, a sürgősségi felár nettó 7,5 EUR Budapest területén.
Termékgarancia
A Dr. Hotellátó Zrt. által forgalmazott termékekre, amennyiben azok a hivatalos kormányrendelet szerint tartós fogyasztási cikknek minősülnek, 1 év általános garancia vonatkozik. Az ettől eltérő hosszúságú gyártói garancia – adott termék mellett – külön feltüntetésre kerül. A garancia kizárólag a vásárlást igazoló hivatalos bizonylat birtokában érvényesíthető. Az áru átvételekor a vevő köteles annak hibátlan minőségéről meggyőződni, melyet a szállítólevélen aláírásával igazol. Amennyiben szállításkor, az áru átvételénél a vevő minőségi kifogást nem jelentett, úgy ilyen jogcímen igényt utólag az eladóval szemben a későbbiekben nem támaszthat. A garancia kizárólag a rendeltetésszerű használat közben bekövetkezett meghibásodásra érvényes, a külső behatásra, nem előírásszerű használat vagy nem megfelelő tárolás folyamán keletkezett hibákra, sérülésekre nem. A garancia hatálya alá eső meghibásodás esetén a vásárló elsősorban javításra, amennyiben ez nem lehetséges, cserére jogosult. Garancia igény esetén kérjük a hiba pontos, fényképes dokumentálásával, leírásával, az eredeti vásárlási dokumentumok benyújtásával haladéktalanul keresse a Dr. Hotellátó Zrt. munkatársait.
Fizetési feltételek
Az oldalon fektüntetett összes ár, Nettó ár! Az első alkalommal történő vásárlások(at) esetében készpénzzel vagy előre utalással lehetséges a fizetés; a többi esetben a fizetés formája megállapodás kérdése. Egyedi gyártású, valamint raktáron nem lévő termékek esetén a megadott szállítási határidő az előleg kifizetésének időpontjától számít.
Áru átadás-átvétel
A megrendelt áru – annak teljes kifizetéséig – a Dr. Hotellátó Zrt. tulajdonát képezi. Átutalással történő fizetés esetén az áru ellenértéke akkor tekinthető kifizetettnek, ha a teljes összeg a társaság számláján jóváírásra került. Az áruk átvétele során minden esetben gondoskodjon a mennyiségi és minőségi átvételről, ugyanis a kiszállított termékeket a vásárlást követő 8. napon túl nem áll módunkban visszav venni. Az átvett áruval kapcsolatos mennyiségi reklamációkat az átvételt követően nem áll módunkban figyelembe venni! Vállaljuk a nálunk vásárolt termékek szita, tampon, transzfer és dombornyomását, illetve aranyozását, hímzését, gravírozását. Megrendelt áru bármely okból történő lemondását megrendeléstől számított 24 órán belül, írásban tudjuk elfogadni!
Üzleti levelezés
Rendelés leadást és visszaigazolást, ajánlat adást és kérést, számla igényt és egyéb üzleti levelezést kizárólag írásban, vállalati e-mail címről (…@dr.hotel.hu), illetve a rendszerünkből (…@kulcstavszamla.hu) küldünk.